اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

با اولیای دانش‌آموزان حادثه دیده هم‌دردیم/ ابعاد حادثه را بررسی می‌کنیم

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به عنوان نماینده ویژه وزیر برای پیگیری و بررسی ابعاد حادثه آتش‌سوزی در مدرسه راهی استان سیستان و بلوچستان هستم، گفت: با اولیای دانش‌آموزان حادثه دیده ابراز همدردی می‌کنیم.

با اولیای دانش‌آموزان حادثه دیده هم‌دردیم/  ابعاد حادثه را بررسی می‌کنیم

مجتبی زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص حادثه آتش‌سوزی در مدرسه غیردولتی اسوه حسنه زاهدان و فوت ۲ دانش‌آموز اظهار کرد: به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش به منظور بررسی ابعاد مختلف این  حادثه تاسف آور راهی استان سیستان و بلوچستان هستم.

وی با اظهار تأسف از فوت ۲ دانش‌آموز در این حادثه، گفت: با اولیای دانش‌آموزان حادثه‌دیده ابراز همدردی می‌کنیم و در کنار خانواده‌ها هستیم؛ بدون تردید وقوع این قبیل حوادث در مدارس، تلخ و غم‌انگیز است.

زینی‌وند افزود: اظهار نظر قطعی و نهایی در خصوص چگونگی و چرایی این حادثه را بعد از تکمیل بررسی‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول